Το κόστος ευκαιρίας ενός αγαθού και η έννοια της θυσίας

Η αύξηση της παραγωγής ενός αγαθού (Χ) γίνεται με μεταφορά συντελεστών παραγωγής (ΣΠ) που απασχολούνται στην παραγωγή άλλου/ων αγαθού/ων.

Επομένως θα υπάρχει πάντα απώλεια (θυσία) κάποιου/ων αγαθού/ων όταν η οικονομία αποφασίζει την αύξηση παραγωγής του πρώτου αγαθού (Χ). Το γεγονός αυτό μας βοηθά να αντιληφθούμε την έννοια του πραγματικού (εναλλακτικού) κόστους ενός αγαθού αλλά και αυτή του κόστους ευκαιρίας που υφίσταται γιατί η ακριβώς ποσότητα των ΣΠ (βραχυχρόνια) θεωρείται δεδομένη.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *